Деңгейлік курстан өткен мұғалімдердің атқаратын жұмыс жоспары » Жетісу облысы,Көксу ауданы,"Мектеп жанындағы шағын орталығы бар Злиха Тамшыбай атындағы орта мектебі"Education Department of Kerbulak district.
Жетісу облысы Білім басқармасының Көксу ауданы бойынша білім бөлімі
"Мектеп жанындағы шағын орталығы бар Злиха Тамшыбай атындағы орта мектебі"КММ
Education Department of Kerbulak district
Reception room :
+7(72774) 8-38-26-4-29
bookkeeping:
+7(72774) 26-4-29
Version for
visually impaired
14
September
2020

Деңгейлік курстан өткен мұғалімдердің атқаратын жұмыс жоспары

Желілік қауымдастықтың 

ЖОСПАРЫ


Желілік қауымдастық тақырыбы:  «Кәсіби қауымдастық арқылы мектептің тұрақты дамуын қамтамасыз ету»

Желілік қауымдастық атауы:  «Серіктестік»

Мақсаттары:

  • Мектептердегі ортақ проблемаларды шешу үшін мектеп аясында және аудандағы жетекші мектептер арасында тәжірибе алмасу.
  • Мектептердің мұғалімдерінің арасындағы ынтымақтастықты қалыптастыру және кәсіби біліктілікті арттыру жолында қолдау көрсету
  • Бірлескен жұмыстың нәтижесінде өзара тәжірибе алмасу, мұғалімдердің кәсіби біліктілігін арттыру арқылы оқушыларымыздың білім сапасының оң нәтижеге жетуіне ықпал ету


Міндеттері:

  • Қауымдастық мүшелерімен сенімді қарым-қатынас құру,
  • қауымдастық ішінде жағымды ахуалды қалыптастыру,
  • қауымдастықтың шеңберін кеңейтіп отыру.
     Күтілетін нәтиже:
  • Кәсіби біліктіліктерін үздіксіз жетілдіріп отырады.
  • Кәсіби даму жөніндегі бірлескен іс-шаралар жүзеге асады,
  • Басқа мектептермен жағымды іскерлік қарым-қатынас орнайды,
  • Бірлескен тренингтер мен семинарлар ұйымдастырылады,
  • Teachers жаңа идеялармен алмасады,


Activity тақырыбы

Түрі

Мақсаты 

Ресурстар 

Уақыты

Жауапты

1

Желілік топ құру.

Желілік қауымдастықтың 2020-2021 оқу жылына арналған жоспары

вебинар

Желілік қауымдастығының жоспарымен танысу.

Хаттама,фото

Қыркүйек


Бабатаева Г.А.

2

130 бұйрыққа сәйкес қысқа мерзімді сабақ жоспарын құру ерекшелігі

вебинар

130 бұйрықпен таныстыру

Бұйрық,ҚМЖ үлгісі

Қыркүйек


Бабатаева Г.А

3

Teachersді желілік қауымдастық аясында кәсіби дамыту мақсатында түрлі желілерде жұмыс істеуге тарту

вебинар

Кәсіби дамыту мақсатында түрлі желілерде жұмыс істеу мүмкіндіктерін арттыру

Жоспар,кері байланыс,

Қазан 

Смаханова А.Б.

4

Қашықтықтан оқыту жағдайындағы тиімді кері байланыс беру жолдары

вебинар

 Қашықтықтан оқыту жағдайындағы тиімді кері байланыс беру жолдарын ұсыну

Feedback,

рефлексиялық есеп,фото

қараша

Қадырқұлова А.Т

5

«Қашықтықтан оқу мен оқытудағы кедергілер және оларды шешу жолдары»

вебинар

Қашықтықтан оқу мен оқытудағы кедергілерді шешу жолдарын айқындау

Feedback,

рефлексиялық есеп

желтоқсан

Дулатбаева М.Э

6

БЖБ,ТЖБ нәтижелерін талдау

вебинар

БЖБ,ТЖБ нәтижелерін талдауда оқушыларда туындаған қиындықтардың себебін анықтау

Талдау жұмыстары

қаңтар

Рахымжанова Н.Қ

7

Білім сапасын арттыру жолдары

вебинар

Білім сапасын арттыруда тиімді әдіс-тәсілдерді ұсыну

Feedback,

рефлексиялық есеп,фото

ақпан

Смаханова А.Б.

8

«Жаңаша білім беру талаптары мен проблемалары»

вебинар

Сыныптардағы меңгерілмей жатқан тақырыптар мен проблемаларды анықтау

Рефлексиялық есеп,фото

наурыз

Сейтқожаева Ш.С.

9

Teachersді желілік қауымдастық аясында кәсіби дамыту мақсатында түрлі желілерде жұмыс істеуге тарту

вебинар

Желілік қоғамдастық аясында жұмыс істеудің тиімділігін ұсыну

Хаттама,фото

сәуір

Алимбаева К.А.

10

Қорытынды. «Неге қол жеткізе алдық?»

Шығармашылық топтың отырысы

вебинар

Желілік қауымдастықтың жұмысын қорытындылау

Дөңгелек үстел

мамыр

Желілік қауымдастық мүшелері








«Білім көкжиегі»кәсіби желілікқоғамдастығының жылдық жоспары

Мақсаты:

  • Желілік қауымдастықты құру арқылы тәжірибе алмасу, білім мен біліктілікті дамыту,
  • Кездесетін кедергілерді бірлесіп анықтау,шешу жолдарын іздестіру
  • Мұғалімнің кәсіби қызметіне көмек көрсету; педагогтердің ақпарат алмасуына жағдай жасау.
  • Best педагогикалық тәжірибелерді тарату.

Желілік қоғамдастықтың міндеттері:

  • Қоғамдастық мүшелерімен сенімді қарым-қатынас құру
  • Деңгейлік курсты аяқтаған мұғалімдердің озық іс- тәжірибесін насихаттау
  • Желілік қоғамдастық арқылы мектепаралық әдістемелік байланыс орнату

Күтілетін нәтиже:

  • Басқа мектептермен жағымды іскерлік қарым-қатынас орнайды,
  • Бірлескен тренингтер мен семинарлар ұйымдастырылады,
  • Teachers жаңа идеялармен алмасады,

Желілік қоғамдастық мүшелері:Мектеп көшбасшылары, деңгейлік курстан өткен мұғалімдер және ынталы топ мүшелері.


іс-шаралар

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Уақыты

Жауапты

1

Желілік қоғамдастықтың жоспарымен танысу.

Мектептің  даму жоспары  және атқарылатын  жұмыстармен 

 таныстыру

Қоғамдастық жұмысының мазмұнын түсіне алады.

Қыркүйек 

Мектеп әкімшілігі

2

Оқыту үдерісіндегі қалыптастырушы бағалаудың ролі

Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында қалыптастырушы бағалау моделін іске асыруда пән мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін дамыту

Сабақ кезеңдерін жоспарлауда қолданылатын қалыптастырушы бағалау әдістерін талқылауды үйренеді

Қыркүйек

III деңгейлі география пәнінің мұғалімі Бабатаева Г.А

3

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі №130 бұйрығына сәйкес ҚМЖ құру

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі №130 бұйрығына сәйкес ҚМЖ құру жолымен таныстыру

2020 жылғы 6 сәуірдегі №130 бұйрығына сәйкес ҚМЖ құру жолымен танысады

Қыркүйек

III деңгейлі бастауыш сынып мұғалімі Смаханова А.Б.

4

Оқу мен оқытудағы кедергілер және оларды шешу жолдары

Оқыту барысында кездесетін кедергілерді анықтау және оны шешу жолдарын қарастыру

Пән мұғалімдері кездесетін қиындықтардың алдын алу шараларын меңгереді

Қазан 

III деңгейлі қазақ тілі пәнінің мұғалімі Дулатбаева М.Э.

5

Қашықтықтан оқыту жағдайындағы тиімді кері байланыс беру жолдары

Teachersге сабақта кері байланыс ұйымдастырудың техникалары жайлы мәліметтер алуға жағдай жасау

Teachers сабақтағы кері байланыс жайлы,оның түрлері,әдістері жайлы мәліметпен танысады

Қараша

Математика пәнінің мұғалімі Қадырқұлова А.Т.

6

Жаңаша білім беру талаптары мен проблемалары

1-11 сыныптардағы меңгерілмей жатқан тақырыптар мен проблемаларды анықтау

Бірлескен тренингтер ұйымдастырылады, мұғалімдер жаңа идеялармен алмасады

Желтоқсан 

I,III деңгей

7

«Критериалды бағалау –дәлдікке үйретеді»

Желілік қоғамдастықтағы мұғалімдер арасында формативті бағалаудың  тиімді түрлерін пайдалану дағдыларын дамыту



Teachers оқыту үшін бағалау мен бағалаудың нақты айырмашылығын түсіну арқылы өз тәжірибелерінде қолдануға үйренеді.

Қаңтар 

III деңгейлі бастауыш сынып мұғалімі Рахымжанова Н.Қ.

8

Интерактивті әдістерді пайдаланудың тиімділігі

Химия сабақтарында қолданылатын белсенді және интерактивті әдістерді таныстыру 


Интерактивті әдістерді пайдаланудың тиімділігін біледі

Ақпан

III деңгейлі

Химия пәнінің мұғалімі Алимбаева К.А.

9

Білім беру мазмұнын жаңарту бойынша үздік сабақ жоспары

Білім мазмұнын жаңарту талаптарына сай үздік сабақ жоспарын анықтау

Teachers білім мазмұнын жаңарту бойынша сабақ жоспарлау талаптарын біледі

Сәуір 

Пән мұғалімдері

10

Желілік қоғамдастық жұмысының нәтижесі, проблемалар мен шешу жолдары.

Оқужылында анықталған проблемаларды шешу,жаңа оқу жылына жоспар құру

Best педагогикалық тәжірибелер анықталады

Мамыр

Мектеп әкімшілігі





Мектептің даму жоспары   

Такырып: 

 1.Оқушыларда бірлескен оқу арқылы тұлғаралық қарым – қатынас дағдыларын жетілдіру.   

 2. Оқушының оқудағы кемшіліктерінің себебін зерттеу арқылы оқу үдерісінде мұғалімдердің бағалау мен талдау құзыреттілігін арттыру. 

Басымдықтар:


Табыс критерийлері: 

оқушы     

мұғалім 

ата-аналар    

1. Оқушының  оқудағы кемшіліктерінің себебін  зерттей  білу және жеке жұмысының бағалау критерийлерін жасау қабілеттерінің  50%     артуына ықпал ету

50 % шынайы, әділ бағалауға дағдыланады

50 % критерийлерді қолдану арқылы     оқудағы кемшіліктердің алдын алу мақсатында талдау жұмыстарын жүргізеді 

60 % баласына қолдау көрсетеді 


2. Коучинг  арқылы оқушылардың жұптық, топтық жұмысын бағалау критерийлерін дайындау дағдысының  60% артуына  қолдау көрсету



60 % топтық және жұптық жұмыс жасау арқылы бірін-бірі бағалау дағдысы қалыптасады

60% мұғалім бағалау критерийлері арқылы оқушы білімін ашық, шынайы және сауатты бағалауды  топтық жұмысты қолданады


70 %  оқу үрдісінде қолданатын бағалау түрлерін түсінеді 

және қолдау көрсетеді

3. Кәсіби қоғамдастықтың құрылуы мен тиімді жұмыс жасауына  70% қолайлы жағдай жасау 

60 % оқушы мен мұғалім арасында сенім орнайды

70 % қоғамдастықтың жұмысына белсенді қатысады


70% мұғалім мен ата-ана арасында қатынас арта түседі 

4.Оқушы білімін бағалауды жан-жақты     дәлелдер арқылы анықтап, оқушының уәжін бағалау арқылы арттыру қабілетін 60 % жетілдіруге ықпал ету 

75 % пәнге деген қызығушылығы артады .

60 % оқушының ішкі уәжін арттыруда қалыптастырушы бағалауды  қолданады 

70% мектеп өміріне белсенді араласады 

5. Оқушылардың бірлескен оқу арқылы тұлғаралық қарым – қатынас дағдыларын     60жетілдіру


60% тұлғаралық қарым–қатынас дағдылары  жетіледі

70% тұлғаралық қарым – қатынас дағдыларының дамуына қолдау көрсетеді 


70% тұлғаралық қарым – қатынас дағдыларын  дамуына ықпал етеді



Іс-шара

Мақсат 

Күтілетін нәтиже

Жауапты

Өткізілетін күні

Мониторинг, эвалюация 

Ресурстар


Шығармашылық топ отырысын өткізу

МДЖ таныстыру, талқылау, ұсыныс енгізу

МДЖ өзгерістер мен түзетулер енгізіледі.


Бабатаева.Г.А

Тамыз 

МДЖ  Фото

Шығармашылық топ мүшелері

МДЖ


коучинг 

«Мұғалімнің үздіксіз дамуындағы кәсіби құзыреттілік деңгейі» 

Кәсіби құзыреттілікке қойылатын талаптар туралы таныстыру, ой бөлісу 

Кәсіби құзыреттілік тиісті сапа деңгейі мен тиісті жағдайдағы кәсіби қызметтің тиімді және кепілді атқаруына қажет жеке қасиеттер жиынтық деңгейімен танысады,тәжірибе алмасады

Бабатаева.Г.А    

Қыркүйек 

Фото 

Коучинг жоспары



Желілік қоғамдастық құру 

Желілік қоғамдастыққа  мектеп мұғалімдері мен оқушыларды тарту. Өзара қарым -қатынас арқылы пікір алмасу жолдарын дамыту. 

Желілік қоғамдастық арқылы  қажетті ақпарат алмасады. 

І -Деңгей

мұғалімі


Қыркүйек 

Фото

БАН, үлестірме материалдары


4

Еркін  сұхбат «Топтық және жұптық жұмыстың сен үшін маңызы қандай?»


МДЖ  мақсатына     сәйкес оқушылардың бірлескен оқу арқылы тұлғаралық қарым – қатынаста топтық және жұптық жұмыстың маңыздылығы туралы деректер алу 

Топтық және жұптық жұмыс жасау арқылы бірін-бірі бағалау дағдысы қалыптасады

ІІІ -Деңгей

мұғалімі


Қазан 

Фото

Үлестірме материалы


5

Кәсіби сұхбат

6 ән, 6 оқулық жобасы бойынша

«Рухани жаңғыру» бағытындағы жұмыстарды жандандыру мақсатында  жобаны ұсыну арқылы ой бөлісу

6 ән,6 оқулық жобасын іске асыру сынып жетекшілер тарапынан қолдау көрсетіледі

Темірбекова.Б.

Қараша 

Фото

Бан,үлестірме материал


6


Сауалнама «Кітапхана және бос уақыт»

Кітапхана және бос уақыт тақырыбын ұсыну арқылы оқушылардың қаншалықты кітап оқитындығы,ондағы деректердің ол үшін маңыздылығын саралау

Кітап баға жетпес қазына екендігін әңгімелеу арқылы оқушылардың қызығушылығы артады

Кітапханашы

Қараша 

сурет


Оқулықтар топтамасы

6 сынып оқушылары 


7

коучинг

«Кері байланыстың оқу үрдісіне оң әсері»

Teachersді     сабақтағы кері байланыс жайлы, оның түрлерімен таныстыру, кері байланысты дұрыс берулеріне ықпал ету

Feedbackтың мәнін, оның түрлерін түсінеді. Оқушылардың оқу үдерісіне қалай кері байланыс беру керектігін біледі.

Математика пәнінің мұғалімдері

Қараша 

Постер

БАН,Үлестірме материалдары

Teachers

8

коучинг   «Оқушы үні біз үшін қаншалықты құнды деп ойлайсыздар»


Оқушының өздігінен оқуына,топтық жұмысқа белсене қатысып шешім қабылдауына мүмкіндік беретіндігі туралы талқылайды,ой қорытады.

Оқу үрдісінде оқушы үнінің  маңызды, пікірінің құнды екенін біледі

  І -Деңгей

мұғалімі


Желтоқсан  

Фото,видео кері байланыс

Бан,үлестірме материал

Teachers

9

Тренинг

«Өзімді не үшін білуім керек?» 

Оқушылардың өзін-өзі тану себептерін туындату

Өзін-өзі тануға және рефлексияға жетуге дағдыланады

Психолог

Желтоқсан

Фото,жоспар

8-сынып оқушылары

10

Шығармашылық топ отырысын өткізу

Жоспар бойынша атқарылған жұмыстарды талқылау


Атқарылған жұмыстарға сараптама жасалынып,кері байланыс беріледі

Бабатаева.Г.А

Желтоқсан 

Фото,жоспар

Шығармашылық топ мүшелері

11

коучинг 

Сабақты зертеу дегеніміз не, оның тиімді жақтары қандай ?


сабақты зертеудің мақсаты және әр қадамдағы атқарылатын жұмыстармен таныстыру

Топ мүшелері құрылады, сабақты зерттеудегі қадамдар бойынша атқарылатын жұмыстар нақтыланады

І –Деңгей 

Қаңтар 

Хаттама,видео 

фото


Бан,үлестірме материал

Teachers

12

Пікір алмасу

 «Сіз өз балаңыздың жетістігі мен прогресіне қанағаттанасыз ба?»


Ата-ананың баласының жетістігі мен алға ұмтылыс деңгейін қаншалықты білетінін,табысқа жету үшін қаншалықты ықпал етіп отырғандығы туралы пікірін тыңдау,кері байланыс беру

Ата-ана, оқушы, мұғалім арасында жүйелі байланыс орнайды. Ортақ мақсатқа қол жеткізу үшін үштік одақтың жұмысы жанданады

Битемирова.Г

Қаңтар 

Сурет


Үлестірме материалдары

9 сынып ата-аналары

13

Кәсіби сұхбат

«Мектептегі жағымды қарым-қатынас көрсеткіштері»

Мектептегі жағымды қарым –қатынас көрсеткішерінің басымдықтарымен кемшіліктері туралы пікір алмасу,кері байланыс беру

Мектептегі жағымды қарым –қатынас:Бірлескен жұмыс,өзара қарым-қатынас,сын кеңестер ұсыну т.б көрсеткішердің жүзеге асуынан қалыптасатындығын біледі

Бабатаева.Г.А


Қаңтар 

видео,сурет 

Үлестірме материал 165 бет

Teachers


14

Топтық сұхбат

6 ән, 6 оқулық жобасы бойынша

6 ән,6 оқулық жобасын іске асыру мақсатында «Рухани жаңғыру» бағытындағы жұмыстарды жандандыру

Сыныптар арасында жарыстар, ой бөлісулер іске асады

Битемирова.Г

Қаңтар 

Фото


Мектеп оқушылары

15

Тәжірибелік сабақ

нысаналы сынып 

Қазақ тілі пәніндегі бірлескен оқу арқылы тұлғаралық қарым-қатынас дағдыларының жүзеге асу барысын  анықтау 

Нысаналы сыныптағы тұлғаралық қарым-қатынас дағдыларының жүзеге асу барысы, оқушылардың уәжін арттырудағы қалыптастырушы бағалаудың ықпалы сараланады 

ІІІ -Деңгей

мұғалімі


Ақпан 

Фото,видео,

постер 

6 сынып

16

Ықшамсабақ

Оқушылар жұптарда немесе топтарда берілген уақыт шегінден бірлесіп жұмысты қалай атқаратынындығын қадағалау 

Топ оқушылары өз-өздерін басқарады,олар ролдерді өзара бөліп,сындарлы диалог жүргізеді.Мұғалім топтарды оқушылардың білімі мен оқу құжеттілігіне сәйкес бөлінуіне жағдай жасайды

ІІІ -Деңгей

мұғалімі


Ақпан 

Видео,сурет


БАН,Үлестірме материалдары

7 сынып

17

Тренинг

«Менің балам қандай?»

Қазіргі кездегі баланың дамуына, жеке тұлға болып қалыптасуына ықпал ету арқылы жағымды қарым-қатынас орнатуларына бағыт-бағдар беру.

Баланың дамуына, жеке тұлға болып қалыптасуына ықпал ету арқылы жағымды қарым-қатынас орнайды

Нұртаева Ш.

Ақпан 

Фото,видео 

Ата-аналар

18

Тәжірибелік сабақ

Тарих     пәніндегі оқушыға бағдарланған жаттығуларда топқа берілген тапсырмаларда  бірлескен  жұмысты анықтау

Бірлескен оқу арқылы тұлғаралық қарым-қатынас дағдылары жүзеге асады

Пән мұғалімі


Наурыз 

Фото,видео,

сурет

9 сынып

19

Дөңгелек үстел «Сыныптағы тәртіп,мақсаттылық және еркіндік ахуалы» 

Сыныптағы негізгі ережелер мен қағидаттарды анықтау,оқушылардың пікірлерін тыңдау арқылы ой бөлісу

Сыныптағы ахуал туралы түрлі пікірлер тыңдалады, кеңес  беріледі

ІІІ -Деңгей

мұғалімі


Наурыз 

Фото,видео 

Үлестірме материал

10 сынып оқушылары

20

Шығармашылық топ отырысы

Жоспар бойынша атқарылған жұмыстарды талқылау


Атқарылған жұмыстарға сараптама жасалынып,кері байланыс беріледі

Бабатаева.Г.А

Наурыз 

Фото,видео,

стикер


Шығармашылық топ мүшелері МДЖ-2  


21

Коучинг  

«Сыныпты басқару қалай жүзеге асырылады?»

Сыныпты басқаруда тиімді қарым-қатынас орнатуда мұғалімнің алатын орны қаншалықты маңызды екені туралы пікір алмасу,кері байланыс беру

Мұғалім сыныпты басқаруда қарым-қатынастың маңыздылығын,оқушының іс-әрекетіне дұрыс баға берудің оқушының өзін-өзі дамытуына ықпалы зор екенін түсінеді  

  ІІІ -Деңгей

мұғалімі


Сәуір 

Фото,видео

Ғаламторданы алынған ресурстар, таныстырылым 

Teachers

22

Тренинг

«Оқушы -ұстаз -ата-ана» - үштік одақ ынтымақтастығы»

Баланың дамуына, жеке тұлға болып қалыптасуына ата-ана тәрбиесінің әдіс-тәсілдерін жетілдіре тырып, қарым -қатынас орнату дағдыларының артуына ықпал ету

 Ата-ананың тұлғаралық қарым – қатынас дағдыларын  дамуына қолдау көрсетеді.

Битемирва.Г

Сәуір 

Фото,видео

Интернет материалдары

Ата-аналар

23

коучинг

«Мұғалім өзінің кәсіби дамуымен айналысама?»


Кәсіби жауапкершілік:өзін-өзі дамыту,қоғамға үлес қосу,ата-аналармен байланыс, рефлексия берут.ббағамдаулар бойынша  пікірін тыңдау,кері байланыс беру 

Мұғалім өзінің кәсіби дамуын үнемі жетілдіріп отырудың маңыздылығын  түсінеді




  ІІІ -Деңгей

мұғалімі


Сәуір 

Видео,сурет

Үлестірме материал 167 бет

Постер, стикер

24

Дөңгелек үстел

Жаратылыстану ӘБ 

Математика сабағында кездесетін кедергілер мен қиындықтарды анықтау

Сабақта кездескен қиындықтар мен кедергілердің алдын алады 

Деңгей

мұғалімі


мамыр

Хаттама 

Оқытудағы интербелсенді әдіс-тәсілдер 

25

Оқушы жұмыстары

6 ән, 6 оқулық жобасы бойынша

6 ән,6 оқулық жобасын іске асыру мақсатында сыныптар арсында жарыстар ұйымдастыру

Сыныптар арасында жарыстар, ой бөлісулер іске асады

Битемирова.Г

Мамыр 

Фото,қорытынды хаттама


Мектеп оқушылары

26

Бағалау құзыреттіліктерін  дамыту бойынша дөңгелек үстел 

Тәжірибе барысында бірлескен жұмыстар арқылы бағалау құзыреттілігінің жұзеге асқандығын анықтау  

Оқудағы кемшіліктерінің себебін зерттеу арқылы оқу үдерісінде мұғалімдердің бағалау мен талдау құзыреттілігі дамиды 

Бабатаева.Г.А 

Мамыр 

Фото,видео

үлестірмелі материалдар 

МДЖ

Teachers

27

Шығармашылық топ отырысы

Жоспар бойынша атқарылған жұмыстарды талқылау


Атқарылған жұмыстарға сараптама жасалынып,кері байланыс беріледі

Бабатаева.Г.А

мамыр

Фото,видео,

стикер


Шығармашылық топ мүшелері, МДЖ  



Деңгейлік курстың  Бағдарламасын енгізу бойынша сертификатталған мұғалімдердің жұмыс жоспары


Тақырыбы: Сын тұрғысынан ойлау технологиясын қолдану арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру.

Мақсаты:  Оқыту мен оқуда оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруда сын тұрғысынан ойлау жаңаша  әдіс – тәсілдерін іс – тәжірибеде қолдану.

Міндеттері:

  1. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру мақсатында оқыту стратегияларын, түрлі педагогикалық тәсілдерді қалай және қай жағдайда қолдану қажеттілігін дамыту;
  2. Желілік қоғамдастықта  іс – тәжірибелерімен  бөлісу, тарату ортақ проблемалардың шешімін табу.


Іс- шара 

Өткізу  күні

Жауаптылар 

Мониторинг және бағалау

1. 

Бағдарламаның 3 (базалық) және 1(ілгері) деңгейлері бойынша сертификатталған  мұғалімдерінің мәліметтер қорына түзету жасап, мәліметтер қорын құру

Тамыз  2020

ДОІЖО

Мәлімет қоры

2.

Желілік қоғамдастық жұмыс жоспарын талқылау

Қырқүйек 2020

Шығармашылық топ жетекшілері


 Жоспар әзірлемесі

3.

«Тәжірибедегі рефлексия» - тренинг өткізу

Оқу жылына 100 сағат

Смаханова А.


Рефлексивті есеп

Бағалау

Сертификат

4.

«Тәжірибедегі рефлексия» - тренинг өткізу

Оқу жылына 100 сағат

Қасымбаева С.


Рефлексивті есеп

Бағалау

Сертификат

5. 

Диалогтік оқыту – оқыту үдерісіндегі белсенді әрекет қалыптастыратын оқытудың жаңа әдіс-тәсілі     

Қазан

І,ІІІ деңгей мұғалімдері

коучингтің әзірлемесі, 

Рефлексивті есеп

6.

коучинг

 «Feedbackтың оқу үрдісіне оң әсері»

Қазан

І,ІІІ деңгей мұғалімдері 


коучингтің әзірлемесі, Рефлексивті есеп

7.

тренинг 

Сыни тұрғыдан ойлау технологиясын сабаққа қолдану әдіс – тәсілдер


Қараша

ІІІ деңгейлі мұғалімдер 


коучингтің әзірлемесі, Рефлексивті есеп

8.

коучинг

Оқушылардың     логикалық қабілетін дамыту «Джигсо» әдісі арқылы.


Желтоқсан

ІІІ деңгейлі мұғалімдер 



коучингтің әзірлемесі, фото, 

Рефлексивті есеп

9

коучинг

«Сыныпты басқару қалай жүзеге асырылады?»

Қаңтар 

ІІІ деңгейлі мұғалімдер 


коучингтің әзірлемесі, фото, 

Рефлексивті есеп

10.

тренинг 

Оқыту үдерісінде кері байланысты ұсынудың тиімді жолдары


Ақпан

ІІІ деңгейлі мұғалімдер 


тренинг әзірлемесі, фото, Рефлексивті есеп 

11.

«Сабақты зерттеу» жүргізу

7 сынып


Наурыз

Математика – мұғалімі 

География – мұғалімі 

Физика – мұғалімі 

Рефлексивті есеп


12

коучинг

Интербелсенді әдіс арқылы бастауыш сынып оқушыларының бейінін шоғырландыру 

Наурыз

ІІІ деңгейлі мұғалімдер 


тренингтің әзірлемесі, фото, 


13.

«Сабақты зерттеу» жүргізу

7 сынып


Сәуір 

 Математика – мұғалімі 

География – мұғалімі 

Физика – мұғалімі


Рефлексивті есеп


14

Шығармашылық топтың отырысы 

Мамыр айы

ДОІЖО

Қорытынды 



Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив